Na základe uznesenia vlády č. 695 z 24. novembra 2021 bol na Slovensku od polnoci vyhlásený núdzový stav a zákaz vychádzania. Mestský úrad tak bude od piatka 26. novembra až do odvolania fungovať v núdzovom režime. Neodkladné administratívne náležitosti bude počas trvania tohto stavu možné vybaviť telefonicky na čísle 047/43 81 001 alebo mailom (mailové adresy jednotlivých oddelení a zamestnancov nájdete na tomto linku). Pri vstupe do úradu bude umiestnená schránka na doručovanie listín. Administratívne úkony, ktorých povaha nedovoľuje ich riešenie cez telefón alebo mail, bude možné vybaviť osobne v klientskom centre každú stredu v klasických úradných hodinách (07:30-16:00 + hygienická prestávka 11:30-12:00 hod.). O ďalšom vývoji vás budeme informovať na základe aktuálnej epidemiologickej situácie a nariadení vlády.